Kerron tässä alussa, että minun oli pakko luoda Claire uudelleen, sillä kun vaihdoin korvaavat, Claire oli jotain aivan muuta, kuin sen pitäisi olla. :D Niin, ja kerron minä-muodossa. Kerrompa, että kone, jossa simssini on, hänen omistajansa kanssa
minulla tuli kinaa, ja olin lisännyt tänne vasta pari kuvaa, joten kestäkää :'(.

2001159.jpg

Istuin penkillä paistatellen päivää. Hän mainitsi ruskeahiuksisen naisen..
Pääni oli hieman kipeä. En kuitenkaan ajatellut mennä mihinkään. Odottaisin naista
vaikka kuolemaan asti, jos se olisi tarpeen.

2001162.jpg

Avattuani silmät huomasin sen; Ruskeahiuksisen naisen!
"Päivää, Neiti. Lähdetään heti." Nainen sanoi, ja lisäsi vielä "Sanokaa minua toki Penelopeksi.".
"Selvä.." Sanoin ja nousin ylös.

2001164.jpg

"Mennäänkö?" Penelopeksi esitellyt nainen sanoi.
"Kyllä juu, mennään!!" Sanoin ja lähdin kävelyyn.

2001183.jpg

Matkalla.
"Kuka sinua odottaa kotona?" Kysyin rohkeasti.
"Avomieheni, sekä muistot lapsestamme" Penelope sanoi.
"Muistot.. Onko hän .. ?" Kysyin vielä.
"Kyllä. Siitä on jo niin kauan, monta monituista vuotta!" Penelope kertoi.
Pian talo näkyikin. Astuimme sisään.

2001204.jpg

"Tulit jo, Penelopeni!" Mies sanoi.
"Kyllä, Marcos!" Penelope sanoi ja heittäytyi miehen kaulaan.
"Kenet toit mukanasi ?" Marcos kysyi.
"Tiedäthän, kerroin sinulle ! *supisupi*" .
Katsoin heitä. Tunsin, kuinka kurkkuuni nousi pala.
Mies katsoi minua, ja vinkkasi kuin merkiksi jostain.


Kerron nyt sitten, että minullahan on oma elämäni :D , joten päivitystahdista en enää tiedä.
Mutta KOMMENTTEJA SAATTE, tai siis voisitte JÄTTÄÄ! >:D